-
תוכן משוכפל - Duplicate Content תוכן משוכפל הוא בעייתי מבחינת מנועי החיפוש ועל כן יש להימנע ממנו מלכתחילה. שלל סיבות עשויות לגרום להופעה של תוכן משוכפל ואם נתקלים במקרה של שכפול תוכן יש לטפל בו באמצעים המתאימים כדי להימנע מסנקציות ונזקים מצד מנועי החיפוש. עבודה נכונה עם הכלים המתאימים תסייע לכם להימנע ולנטר תוכן משוכפל והיכרות עם האמצעים לתיקון השכפול יעזרו לכם לחסל סוגיות של תוכן משוכפל. -
אחוז נטישה - Bounce Rate משתמש שחיפש, לחץ על תוצאה בדף התוצאות של גוגל, התאכזב ממה שקיבל וחזר בחזרה לגוגל הוא אינדיקטור בשביל גוגל שהתוצאה הזו הייתה פחות רלוונטית. אחוז הנטישה מהווה פרמטר בקביעת מיקומים בתוצאות החיפוש ועל כן חשוב להכיר אותו, לנטר ולשפר אותו כל הזמן. -
פירורי לחם - Breadcrumbs פירורי לחם עוזרים לגולש להתמצא באתר ולהבין איפה הוא נמצא וכן עוזרים למנועי חיפוש לפענח את היררכיית הדפים באתר שלכם. בתמורה להטמעה נכונה של פירורי לחם באתר אתם יכולים לקבל פרס מגוגל: תצוגה מובלטת בתוצאות החיפוש ובעקיפין אף שיפור במיקומים.